Relatiegeschenken

BAPP STUDIE OVER FISCALE EN BTW ASPECTEN

BAPP studie

Op aanvraag van BAPP (Belgian Association of Promotional Products) heeft DELOITTE PRIVATE een ​​studie uitgevoerd naar de fiscale behandeling in België. Dit in termen van vennootschapsbelasting ("VPB") en belasting over de toegevoegde waarde ( "BTW")) op relatiegeschenken, reclameartikelen en andere promotionele producten, waaronder loyaliteitsprogramma's.

Dit onderzoek roept eerst de principes en posities van aftrekbaarheid op, zowel vanuit VPB - als BTW-oogpunt voor Belgische klanten van BAPP-leden (Belgische B2B-context) voor de verschillende soorten artikelen.
Vervolgens worden de eventuele principes besproken die van toepassing zijn op de aangifte en melding van relatiegeschenken en andere promotionele producten.
Ten slotte bevat het de meest gestelde vragen over het onderwerp en het antwoord op elk van hen, met verwijzingen naar eventuele beslissingen van de belastingdienst (fiscale beslissing) die ter zake zijn gegeven.

Wie meer info wenst over deze studie en de resulaten kan zich richten tot de leden van BAPP



Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
09 december 2024

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine