Merken willen meer dan ooit écht in beeld komen én in contact blijven met hun doelgroep. In deze editie van Rendevenement ontdekt u hoe product placement zorgt voor geloofwaardige zichtbaarheid, hoe Sodexo met &merlin inzet op beleving via bedrijfsevents, en waarom live ontmoetingen strategisch belangrijk blijven. Drie invalshoeken, één conclusie: sterke merken investeren in echte connectie.
Amber Claes
Bladmanager
Uw producten in de programma's van Dobbit TV!
Merken die op een geloofwaardige manier in beeld komen, blijven beter hangen. Product placement zorgt voor zichtbaarheid zonder de kijkervaring te storen en dat werkt. Ook bij Dobbit TV kunt u uw producten subtiel integreren in tv-content.
Onder haar nieuwe merk &merlin zal Sodexo nu ook bedrijfsevenementen organiseren en de catering verzorgen op events. Hiervoor slaan Sodexo en eventcateraar Huis Van Dijck uit Mechelen de handen in elkaar.
Bedrijven bevestigen strategische waarde van live evenementen
Een recente bevraging door BUFFL, in opdracht van Event Masters, bij 300 Vlaamse professionals toont aan dat live ontmoetingen als bijzonder waardevol worden ervaren. Het is daarom belangrijk dat men hierop blijft inzetten.
Rendevenement maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.