Impact relatiegeschenken en promotionele producten in cijfers  

Impact relatiegeschenken en promotionele producten in cijfers

Verschillende nationale en internationale studies tonen jaarlijks de kracht aan van relatiegeschenken en promotionele producten aan als onderdeel van de marketingmix. Er is dan ook de trend om dergelijke producten te benoemen als product media omwille van hun sterke waarde zowel op het vlak van korte termijn actiemarketing (bv. give-aways op beurzen en events) als van lange termijnaanpak in het kader van naambekendheid en bedrijfsimago.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Rendevenement 

Rendevenement maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.