- 21 februari 2024
- Door Pieter De Smet, docent Hogeschool Vives; zaakvoerder consultancybureau Pidesco bv; auteur van onder andere het boek: 'Jouw klant een diamant?', Acco.
- | Bron: Retail Professionals
Klantvriendelijke 1ste excellente indruk maken
Tijdens de 1ste 5 à 10 seconden van een onderhoud beoordeel je sowieso het volgende: Vind je de gesprekspartner betrouwbaar? Intelligent? Sympathiek? Als je eenmaal een indruk hebt van iemand, dan is die nog maar moeilijk te veranderen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.