Selecteer leads op basis van content en interesses

Als u een product of dienst wilt voorstellen en op zoek bent naar geïnteresseerde kopers, dan kunt u directe leads selecteren op basis van interesses die gelinkt worden aan redactionele content en video's in 27 verschillende PMG vakbladen.
Directe leads selecteren
Om leads te selecteren op basis van content en interesses kunt u op 2 manieren te werk gaan:
1. Selecteren op basis van bestaande contentinteresses
PMG, uitgever van 27 vakbladen in 6 sectoren, linkt op constante basis 950 verschillende interesses, aan zowel de redactionele als publicitaire content op haar digitale platformen. Een GDPR-proof database met contacten binnen 360.000 KMO's maakt het mogelijk om op basis van interesses hoogwaardige directe leads te selecteren.
Met de PMG interesse-simulator kunt u achterhalen welke interesses hoeveel leads opleveren. U kunt hierbij kiezen uit ruim 950 interesses om de omvang van uw doelgroep voor leads te evalueren, zowel voor B2B als voor B2C.
- B2B-interesses zijn gelinkt aan 18.500 artikels en video's op 27 digitale vakinformatie platformen met een bereik van 360.000 kmo's.
- B2C interesses zijn gelinkt aan 2.000 bouwinstructies en 800 bouwinstructievideo's op het digitaal Dobbit platform met een bereik van 260.000 actieve bouwers en verbouwers.

Test zelf de INTERESSE-SIMULATOR
2. Selecteren op basis van uw branded content
Naast leads op basis van bestaande content-interesses kunt u ook uw eigen leads produceren door het aanbieden van relevante en probleemoplossende content.
Gespecialiseerde redacteurs vertalen uw verhaal in branded content die lezers-kijkers helpt bij het oplossen van hun problemen en het kiezen van passende diensten en producten. Uw branded content wordt aangeboden in de 27 verschillende wekelijkse PMG newsletters.
Uit de leesanalyses blijkt duidelijk dat informatieve en probleemoplossende branded content even goed gelezen en bekeken wordt als de klassieke redactionele content.
De lezers van uw branded content zijn leads én potentiële klanten.
Bekijk voorbeelden van branded content stories:
SIKKENS: Alpha Rezisto Anti Marks
VAILLANT: Arotherm Plus
JCB: Kies voor emissievrij
Leads transformeren naar kopers
U kunt de verzamelde leads op basis van interesses of branded content via een dedicated digitale newsletter en een concrete call-to-action transformeren naar GDPR-proof leads voor verdere conversie naar kopers en klanten.

Een doordachte call-to-action in een dedicated digitale newsletter biedt u een effectieve manier om in contact te komen met uw potentiële klanten.
Bekijk voorbeelden van dedicated digitale newsletters
REHAU
SINCLAIR
BROTHER
Vraag een demo aan of ga zelf aan de slag met de interesse-simulator en ontdek hoeveel leads deze oplevert.
Wenst u meer informatie, aarzel niet om ons te contacteren
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be
