- 21 april 2017
79% professionals overtuigd van LiveCom
79% professionals overtuigd van LiveCom The Oval Office peilt naar het belang van merkbelevingen binnen marketingmix De helft van de Belgische marketeers maakt al gebruik van Live Communicatie én verwacht nog een stevige groei. Dat blijkt uit het onderzoek dat Nele Meulemans, studente Meertalige Bedrijfscommunicatie aan de Universiteit Gent uitvoerde in opdracht van Live Communicatiebureau The Oval Office. Ze peilde 943 marketing- en communicatiespecialisten naar het gebruik van offline en online merkbelevingen als communicatiemedium binnen hun bedrijf. De belangrijkste resultaten van het onderzoek zijn: -1 op de 2 marketeers (51 %) maakt gebruik van Live Communicatie -Automotive (74%), FMCG (66%) en IT & Telecom (52%) zijn grootste believers -Merkbekendheid (32%), merkengagement (27%) en sales (25%) zijn de voornaamste redenen om Live Communicatie te gebruiken -Digital en social marketing (32%), klantenevents (24%) en content marketing (28%) vormen top 3 van de meest ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.