- 27 februari 2018
- | Bron: Chocolaterie
Pack & Gift zet in op gebruikerservaring
Pack & Gift zet in op gebruikerservaring Er wordt eveneens op alle zintuigen ingezet Pack & Gift zet voor zijn 2018-editie gebruikerservaring op de agenda. De beurs vindt plaats op 13 en 14 juni in Porte de Versailles (Hal 5.2) in Parijs. Enkele vertrouwde merken maken hun opwachting, zoals onder andere KNOLL PRESTIGE PACKAGING, PROCOS, NORLINE & CO, CENTURY BOX en EUTOTEXTILE. Ze worden vergezeld door spelers die mee zijn met trends als individualisatie en productsafstemming op het verkoopspunt als ORIOL & FONTANEL, GRAVOTECH, ANDREA DEL VECCHIO, D&C DABRAZZI en ADINE. De categorie “Promotional object and accessoires” zal naast exploitanten als ANIFESTO, PNP AGENCY, LES BOUGISTES en MY PROD geboost worden door SHOWROOM 35, XL CONCEPT BV en CEVENPACK (met zijn Seridome innovatie). Niet te vergeten: GO FOR HIT, specialisten in POS scenografie en productie, en MIND, die bedrijven met innovatieve en verbonden producten in de design-en ontwikkelingswereld steunt. De beurs wil ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.