Herhaal uw boodschap en haal meer uit je marketing
Zet dit najaar in op sterke communicatie, inspirerende events en correcte regelgeving. In deze editie van Rendevenement leest u waarom herhaling cruciaal is voor een blijvende merkimpact en wat u zeker moet weten als u vrijwilligers inschakelt.
Amber Claes
Bladmanager
Haal meer uit je marketing door je boodschap de herhalen
Een van de meest krachtige technieken die marketeers tot hun beschikking hebben, is de herhaling van boodschappen. Deze techniek kan het verschil maken tussen een vluchtige impressie en een duurzame merkherinnering.
Lees meer
Organiseer je event dit najaar in Oostende
In de herfst biedt Oostende alles voor een geslaagd bedrijfsevent: locaties op wandelafstand, frisse ideeën aan zee en ondersteuning op maat. Laat je inspireren door de charme van Oostende na de zomer.
Plan je event
Alles wat u moet weten als u vrijwilligers inzet
Nu de zomer voor de deur staat, worden door heel wat organisaties vrijwilligers ingezet. Toch mogen alleen organisaties zonder winstoogmerk vrijwilligers inzetten. Ontdek de do's and don'ts!
Rendevenement maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.