- 13 oktober 2017
ATOMIK biedt heel wat fotoanimatie
ATOMIK biedt heel wat fotoanimatie BollyBooth Een evenement zonder fotoanimatie is bijna ondenkbaar geworden. Je gasten staan te popelen om een leuke foto te nemen en deze te delen op hun sociale mediakanalen. Een kader met je logo is hierbij de finishing touch. Zo geef je je gasten niet enkel een tastbare herinnering, maar creëer je ook gratis marketing. ATOMIK artists brengt daarom drie nieuwe fotoanimaties op de markt. • De BollyBooth TukTuk is voor zij die altijd al eens een echte Bollywood ster hebben willen zijn. Je stapt in de vrolijke tuktuk en waant je in de kleurrijke wereld van de Hindi filmindustrie. De decoratie, de accessoires en de muziek doen volledig denken aan India. Omstaanders kijken mee op het scherm. Na 7 seconden krijg je je geprinte foto mee van de tuktukbestuurder. Je kan het inzetten op je volgende marketingactie, themafeest of festival. • De Piaggio-oldtimer leent zich vervolgens het beste voor fotomarketingcampagnes. Je bezoekers kunnen ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.