- 07 februari 2018
- Door Tom D'Halluin
- | 4 min. leestijd
Hoe kies je de juiste event supplier?
Wat zijn de belangrijkste criteria bij de keuze van een supplier in AV, catering, decoratie, tenten, elektriciteit,… ? Vertrouwen op basis van eerdere samenwerkingen? Prijs? Kwaliteit? De financiële situatie van de partner? Meerdere factoren spelen uiteraard een rol, maar er zijn toch enkele zaken die u als klant niet uit het oog mag verliezen.Wij hadden hiervoor een gesprek met Jacques Hanquet van BESA, the Belgian Event Suppliers Association. “You pay peanuts, you get monkeys", is de belangrijkste conclusie. Of anders gezegd: wie minder wil betalen, kan voor onaangename verrassingen komen te staan.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.