- 05 april 2017
Meerwaarde live-events in marketingmix?
Meerwaarde live-events in marketingmix? Verscheidene seminaries en sessies tijdens The Event & Communication Days Tijdens The Event & Communication Days, de nieuwe vakbeurs georganiseerd door Febelux en B.E.S.A., worden verscheidene seminaries en sessies aangeboden. Eén van die sessies is een panelgesprek over 'de meerwaarde van live-events (beurzen & events) in de marketingmix van bedrijven', gemodereerd door Dimitri Van Moerkercke, specialist in de beurzensector. Het panelgesprek vindt plaats op woensdag 19 april van 14u tot 16u. Marketeers van over de hele wereld zijn ervan overtuigd dat beurzen en evenementen een belangrijke strategische component vormen van de marketingmix. Tevens worden deze beurzen en evenementen als een effectiënt middel gezien om marketingdoelen te bereiken: brand awareness, sales, lead generation, ... De meerwaarde van live communication, in een tijd van toenemende digitalisering van interpersoonlijke contacten, wordt hiermee aangetoond. ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.