- 28 september 2018
- Door Dimitri Van Moerkercke
- | 7 min. leestijd
Belgische eventsector smeekt om naleven pitchregels
Wij spraken met Fast Forward (FFWD Events) en MeetMarcel, de twee winnaars van de Golden Award in de categorie B2B-evenementen op de laatste editie van de BEA Awards, over de evolutie in de relatie tussen eventbureaus en opdrachtgevers, de toekomst van de sector en de rol van de sectororganisatie. “In Nederland is het al jaren ingeburgerd dat een adverteerder voor een pitch betaalt", aldus Hans Perquy van MeetMarcel. “Bij ons geven grote klanten wel een vergoeding per pitch, maar het is eerder uitzondering dan regel", bevestigt Pascal Cauwelier van Fast Forward, momenteel ook voorzitter van het Expert Center Event Marketing binnen ACC Belgium (Association of Communication Companies).
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.