naar top
Menu
Logo Print

VO: 25 jaar events op de teller

Communicatie- en vrijetijdsgroep die vijf filialen overkoepelt
magazine

Alles startte met een (klein) bureau gespecialiseerd in evenementiële communicatie, opgericht door Michel Culot in 1992. 25 jaar later, ontpopt het evenementenbureau zich tot een toekomstgerichte communicatie- en vrijetijdsgroep. Van de Drive In Movies tot de 200ste verjaardag van de Slag bij Waterloo, over de Brusselse boekenbeurs, Brussels On Ice, Art on Paper en nog zoveel andere happenings… de events die VO in goede banen leidde gedurende de afgelopen 25 jaar, zijn niet te tellen.
Communicatie- en vrijetijdsgroep
Vandaag staan Michel Culot en zijn vennoot Patrick Parmentier aan het hoofd van een communicatie- en vrijetijdsgroep die vijf filialen overkoepelt met samen meer dan 100 medewerkers en zich ver buiten de platgetreden paden waagt.Om te beantwoorden aan een wereld in constante verandering, moeten we onszelf van kop tot teen heruitvinden, dat gaat van onze denk- en werkwijzen, over ons aanbod tot de concrete vertaling van nieuwe competenties. We zullen vooruitlopen op de nieuwe gedragingen, interesses en verlangens van elke contactpersoon en ons aanpassen, leggen Michel Culot en Patrick Parmentier uit.
360°-aanpak
De bedoeling is om steeds transversaler te werken door de diensten van de filialen op een flexibele manier te combineren, om zo de strategieën en de noden van de klanten te beantwoorden. De rijkdom van de groep zit in de 360°-aanpak en de specifieke troeven van de verschillende filialen: communicatie via evenementen met VO Event, conversaties dankzij Voice (Social Media, Web & Social PR), communicatie voor instellingen met VO Citizen of VO Europe en dit in binnen- en buitenland.