naar top
Menu
Logo Print

Automechanika Frankfurt lanceert eerste klantenprogramma

Beurs viert 25e editie
magazine

Automechanika Frankfurt, dat dit jaar voor de 25e keer plaatsvindt, lanceert haar eerste klantenprogramma. Dit jaar kunnen bezoekers zich verheugen op veel extra aanbiedingen en diensten. Daarnaast kan er ook geprofiteerd worden van een uitgebreid ondersteunend programma gericht op bandendiensten en reparaties. Olaf Mußhoff, directeur van Automechanika Frankfurt: "We investeren in banden en bandendiensten omdat het een sector is die in Frankfurt thuishoort. Met dit insider programma nodigen wij bandenhandelaren uit om Automechanika live en persoonlijk te komen beleven. Voor onze werkplaatsprofessionals is dit klantenprogramma een vorm van dankbaarheid voor bijna 50 jaar loyaliteit. Degenen die deelnemen aan het ‘Automechanika Insider’ programma kunnen profiteren van een totaalpakket voor hun beursbezoek. Dit omvat gratis toegang tot Automechanika Frankfurt en REIFEN op elke dag van het evenement en gratis reizen van en naar het evenement met openbaar vervoer (RMV). Bovendien zullen de beursgasten kunnen genieten van de exclusieve Insider Lounge. Hier krijgen insiders een persoonlijke service en vouchers met speciale aanbiedingen van exposerende bedrijven. Daarnaast zullen er ook rondleidingen worden georganiseerd om het de bezoekers gemakkelijker te maken hun weg te vinden op het tentoonstellingsterrein. Het aantal deelnemers aan het ‘Automechanika Insider’ programma is beperkt en voorafgaande registratie is dan ook vereist. De gebruiksvoorwaarden en het inschrijvingsformulier zijn beschikbaar op de website.

Beurzen

AUTOMECHANIKA

MESSE BENELUX BELGIE LUXEMBURG

+3228809588
+3228809586